alyavetuna Tecrübeli hanımlar kilise taşındım balkonum öğlen 1 den akşam 8 e kadar güneş alıyor bazı nakliyatlarımı dolaba kaldırdım fakat dışarda barbunya kurufasulye da kaldı kiler dolabım balkonda duruyo sizce onlara bisey olurmu
Bulut74 alyavetuna bitlenir, böceklenebilir. Buzdolabın da saklasan daha iyi olur canım. Bütün bakliyatları yaz, kış buzdolabında saklıyorum ben. Kışın da ev sıcak oluyor malum.
ipeksi alyavetuna buzdolabında yeriniz yoksa mutfak dolaplarından birini bakliyatlar için ayırabilirsiniz benim bir dolabım o şekilde ve bütün bakliyatların ağzına bir yemek kaşığı kadar tuz atın tuz bit ve ya güve gelmesini engeller. Benim evim de Güney cephe akşama kadar güneş mutfakta ama bi sorun yaşamadım şükür
titebouille alyavetuna valla tonlarca yok kayınbabam bakliyatçı 4 ay yetecek kadar veriyor sağolsun kışın dışarda oluyor benim bişey olmuyor. Ama yazın mecbur..Belkide az kaldığı için sığdı hepsi. Kurufasulyeyi haşlayıp derindondurucuya atıyorum o ayrı mesela..
alyavetuna titebouille benimkiler zaten 1 kiloluk kavanozda ben öyle sigdiramadim 🤣🤣🤣🤣 deneyeyim bakalım çok teşekkür ederim 🤣