MucizemE 14+4 haftalık olduk ama iştahsızlık var mide bulantım fazla Yok önceden çoktu yiyemiyordum şimdi azaldı yine yiyemiyorum her yemeği yerken zorla yiyorum kilo hiç almadım benim gibi olan var mı?
Alparslan MucizemE aynı sorun bende de var iştahım yok zorla yemeye calışıyorum ama yedigim den bişi anlamıyorum🤔 28 şubat da gitcem konyrole sorcam ozaman bende 14+4 haftalıgım bulantı geçti arada geliyor yine ama iştah niye yok bilmiyorum bi yedim yemeyi ertisi gün yiyemiyom
ZeynepKara MucizemE bende aynı durumdayım kusmam kesildi ama koku hassasiyetim hala devam ediyo ve midemi bulandırıyo zorlada olsa yavaş yavaş yiyorum 14+6 dayım
Sevgii MucizemE ben de 14+ 5 teyim hala ara ara kusmalarım var her yemekten sonra midem illa bulanıyor ben de kilo almadım daha yalnız değilsin canım
__Yusufberaninannesi__ MucizemE Tatlım az kaldi yakinda gece kalkip yiyeceksin 😋 açımmmm diye gezdiğim günleri hatırlıyorum da hepsi geride kalıyor. Azcık daha sabret 😊😊😊
MucizemE Alparslan bende aynı dediğin gibi yarın doktora gidicem ek birşeyler yapmaya çalışsın bu gidişle olmaz böyle
Alparslan ZeynepKara aynen cnm ben de halen daha buzdolabını acınca kokuyor gibi geliyor miğdem kalkıyor birde hala sogan bişerken kokusunu sevmiyorum birde cnm bu arada soy ismin #kara# acaba uzaktan akrabalık varmı aramızda benim bekarlık soy adımda kara cünki zonguldak bartın baba memleketim benim😊sen nerelisin.
ZeynepKara Alparslan bende öyle buzdolabı ve soğan korkulu rüyam 🙄 kara eşimin soyadı canım benim bekarlık soyadım oflas eşimde ağrı merkezli sanırım bi akrabalık yok 😌
Alparslan ZeynepKara 😂anladım cnm sende iştahsızlık varmı bende var ya halen daha iştah acılmadı artı birde bağırsak sorunu var bende zorlanıyorum ne yapcam bilmiyorum
MucizemE Sevgii zor işimiz bu gidişle bir de balayı zamanı diyorlar hamileler için bence kişiye göre değişiyor 😁