Bence çoçuk kesinlikle karı koca arasındakı ilişkiyi değiştirmiyor.tanıdığım aileler var birinin 2 kızı diğer ailenin 2 oğlu var.ikisininde kocaları eşlerini aldatıyor.çoçuklarına karşı normal davranıyor ama eşleri düşmanları gibi sanki.yani baba oldukdan sonra çoçuğunu sevebilir ama eşine sevgisinin deyişeceğine inanmıyorum.mesela eşiniz şindi size değerli plduğunuzu hiss etdiriyorsa çoçuktan sonra bu daha fazla olur