Selufkaa Btl41 resmen hayallerimin takımı olmuş ❤️ Normalde gördüklerim çok basitti istemiyordum hatta, eşim çok hevesliydi gönlü kırılmasın diye yaptıracaktım ama su an hevesim geri geldi 😂❤️
Btl41 Selufkaa bende o kanatli olanlari sevemedim basit geldi. Bunu gördüm ayicik çok tatlı geldi ve sayfa da güzel iş çıkardı kesinlikle sayfaya bakmalısın çok tatlı desenleri var 🤗🤗
kbraknt @Srnkrbrn https://instagram.com/zehrann_atolyesi?igshid=1pmbxfk2mmyge bu canım baya bi çeşit var her bütçeye uygun urunde var
Srnkrbrn kbraknt sen almıstın dimi kuzum buradan tulum aldıysan fotogrf atar mısın bende sipariş vericem de ondan soruyorum
Yoann Selufkaa ben de bunları yaptırdım canım hem güzel hem hızlı yapıyorlar özel kurye ile de teslim ediyorlar https://hizliresim.com/5Nrm4z instagram adresi emzikzinciri1
kbraknt @Srnkrbrn Gorumceme hediye yaptırdım canım 10 lu set ve 12 li zıbın takimi ikiside çok güzel geldi ocak ayında yaptirmisim bende şimdi tulum şapka eldiven seti sipariş ettim ama henüz gelmedi
Srnkrbrn kbraknt gelince yazar mısın kuzum bende yaptırcam 70 tl diyor kadın uygun geldi bana birde istedgm model ipim yok dedi bana bekliyorum bayramdam sonra hazırlanacak bizim sipariş
Arzymn Selufkaa ben profil fotoğrafındakini, angelbutik ten yaptırmıştım, çok tatlı şeyler var, ertesi gün de kargom elime ulaşmıştı.
Rhk0158 Selufkaa 10 lu takım yaptırdım kapıda ödemeli 129 tl çok memnun kaldım instagram/gelinsabahligi_ Sayfası gözünüz kapalı alın. Ben çok araştırmıştım “10 lu set en uygun fiyat burası” 109 tlyede var 119 a da tasarımı değiştikçe fiyatta değişiyor modele göre... benimki bu.. yıkadım ütüledim bişey olmadı. https://i.hizliresim.com/oXG70m.jpg
Selufkaa Rhk0158 masallah çok güzel gözüküyor Bebişinize Allah uzun ömür versin ❤️ Bakıyorum siteye canım
mrsdoruk Selufkaa tugbakugu_forbaby’e bakmanızı öneririm çok güzel şeyler var. Arkadaşım hediye olarak buradan yaptırmıştı