Kızlar merhabalar. Cüneyt Uzuna giden var mı? Cihan tıp merkezinde. Şu an 30+1 im doktorum doğum için yüksek fiyatlar verdi ve bu zamana kadar da söylemedi bana daha yeni verdi fiyat bilgisini. O yüzden doktor değişikliğine gitmem gerekiyor. Cüneyt beyin adını duymuştum ama size de sormak istiyorum. Nasıldır, normal doğumu destekler mi yoksa sezeryan yanlısı mı? Bir de doğum fiyatı yaklaşık ne kadardır?
Cevap verenler için şimdiden 😊🙏