feyzaa34 Guli bende berili çok beğeniyorum amcamın kızı koydu ama. Bence kuzum beril tek başına gayet hoş ve klasss☺
Zeydo Bence kızların tek isimleri olmalı ileride evlenince belki babasının soy adınıda taşımak ister, 2 isimli olunca çok uzun oluyor ayrıca Beril çok güzelmiş 🥰🥰
Melekylcnkya Guli 3 yasnda bi kizim war ismi beril normalde beril sare istiyrdk sn anda tek isim olsn diye vazgectik belki fikir olur sizede😍