Ozgebudak Merhaba bayanlar 11+0 ım haftaya ense kalınlığına bakılacak bebişin cinsiyet tahminlerinede başlarız dedi 🙂 Bebeğin daha kıpır kıpır hareketlenmesi için ne yiyip içeyim bu çikolata olayı doğrumu 😅
Nazlisezgin Ozgebudak daha çok küçük görünmez ki benim 13 de bile görünmedi ama çikolata ye demişti doktor cinsiyete gittiğimizde :)
Zlmdemir Ozgebudak valla ben de bugün bir hevesle gittim ama söylemedi 14+3 üz.kimi doktor 11 haftada dahi kesin diyebiliyor.
Misskokulumm Ozgebudak bende etki etmedi desem muayene olmadan 15 dakika önce meyve suyu ve çikolata yiyip girdim benim bebişte tık yoktu bacaklarıyla bağdaş kurmuştu göstermedi 16 haftalıkken ama sen yine de dene bı şey kaybetmezsin😊❤️
Guli Meyve suyu da içebilirsin canım ama evet çikolata olayı doğru hele bebeğin benimki gibi çikolatayı seviyorsa kıpır kıpır olur😍
Ozgebudak Guli son gördüğümde kolu bacağı bile yoktu çok heycanlı internetten baktığımda 12. haftada baya hateketli olanlar var :)
Ozgebudak Zlmdemir evet o doktordan doktora değişiyor benim doktorum kemik yapısına göre bile söylüyomuş çok heveslendim :)
alyavetuna Ozgebudak bende 9 'da gitmiştim daha belki belirsiz di dün gittim 11+3 oldum. Bildiğin bebek olmuş bu d3dim dr güldü evet artık şekillendi dedi. Erkek diye tahmin ediyorum dedi. Haftaya ikili tarama.var inşallah daha net biseyler soyler bende cikolota falan yitip gireceğim bakalim😁
Ozgebudak Ftmemne daha belli değil bugun 11 haftalığım tam 12 de çağırdı o zaman tahminlere başlarız dedi :)
Handeyldz01 Ben 12.haftada gittim nerdeyse hiç oynamadı pozcu koydu doktorumuz adını :) sizde bence ense kalınlığı burun kemiği için sabit durması daha avantajlı önemli bilgiler çünkü 😊
Ozgebudak Handeyldz01 oradı öyle tabi ama son gittiğimde öylece duran hiçbiyeri belli olmayan birşeydi :) şimdi 12. haftada baya belli oluyomuşya o kadar merak ediyorumki :)