Arkadaşlar merhaba. 9 haftalık hamileyim. sabah kahvaltımı yaptım normalde hiç yiyemiyorum kendimi zorladm yedim. Daha sonra vitaminimi ve bulantı ilacımı içtim. İçtiğimle bir çıkardım yedklerimi ve hapları. Tekrar içmem gerekiyor mu ya yardmcı olursanız sevinirim