Ariyaaryaa 33+2 oldum arada sırtım karnım çok ağrıo sancılanıo neden acaba Doğum belirtisimi yoksa 🤔😒
Aysebkr1258 Ariyaaryaa bende 34+5 hamileyim 30 ki haftalara girdikten sonra ağrılar başladı ve hala devam ediyor vücut yavaş yavaş kendini Doğuma hazırlıyor demişti doktorum
Cankusssssss canım bebek ağırlaştıkça normal fazla ayakta kalmamaya çalış benim de sırtım belim bazen topuklarım çok ağrıyor 31+6 yız. Rabbim sağlıklı doğumlar nasip etsin