Kızlar bir ay önce kürtaj oldum,normalde 30 günde bir regl olurum,olmadım sadece dün hafif kasık ağrım oldu,adet olacakmışım gibi,sizce hamilelik olabilir mi?Doktor 3 ay korun demişti ama korunmadık.Test te yapmak istemiyorum moral bozulmasın diye,acaba böyle bir durum yaşayan var mı?