Kızlar geçen ay doktor troid yüksek diye 25 mg lik hap kullandım, sağlık ocağına gittim kan sonuçlarıma baktı meğer troidim normalmiş😬 bir ay torid hastası olmama rağmen hap kullandım çocuğa zararı olur mu sizce kafayı yicem gittiğimde özel bir hastane🤬