Zeyneppp3 Kızlar Allah nasip ederse haziranda kızım olacak 37.haftamdayım ama kim sorsa ayy ikizler burcumu falan diyor ikizler burcu anneleri siz ne diyorsunuz bu kadar lanet bi burçmu bu:))
Msa21 Zeyneppp3 aynı şey benim içinde geçerli ve evet malesef dengesiz ve çift karakterli oluyorlar eşimde aynı
defne55 Zeyneppp3 ikizlerim ama dengesizim bi saatim bi saatimi tutmaz ağlarken gülerim büyük ihtimal böyle olur 🤣🤣
Yusufburcu61 Zeyneppp3 kurban olsunlar ikizler burcuna ohhh miss bende ikizlerim kızımda ikizler olacak büyük ihtimal 😀
Duuyguum Zeyneppp3 ben çok severim ikizleri çok uyanık olurlar güleç olurlar adamına göre hareket ederler bence iyi denk gelmiş
Zeyneppp3 Duuyguum inşallah dediğiniz gibi olur bu forumda bile kaç konuda gördüm herkes şikayetçi çocuğundan
Duuyguum Zeyneppp3 benim dışarda tanıdıklarım öyle tabi içine girince bilemem ama çok aktifler tezcanlılar hareketliler kaliteyi seviyorlar iyi düşün iyi olsun bence ☺️
Gul33 Zeyneppp3 Eşim ikizler. Ben seviyorum. Zeki, hazırcevap oluyorlar. Eğlenceli oluyorlar. Başkalarının beklentilerine göre değil kendi istedikleri şekilde yaşıyorlar. Belki o yüzden sevilmiyorlar. Ama ben memnunum eşimden çok şükür.🙂
2prenses_masal-oyku Zeyneppp3 ikizler hakkında bence yanılıyolar ya görümcemin kızı var liseli olmasına rağmen aklı başında eğlenceli sevecen çok tatlı bi kız bence burçta kötü bi özellik yok 😊
1ogrencianne Zeyneppp3 ikizler burcu çok kız arkadaşım vardı hepsi de çok iyi ben bi yanlış ya da dengesiz davranışlarını görmedim 🥰 ama erkekleri hakkında tanıyanlardan kötü şeyler duymuştum 😁
Tugcehar87 Zeyneppp3 yooo benim kardeşim ikizler annemle çok iyi anlaşırlar azıcık pasaklı ama annem babam alıştı artık ona çok gezer çok arkadaşı vardır ders çalışmayı sever azıcıkda inaçcıdır 😂