Merhaba kızlar , 4 gün önce kontrolde 1 cm açıklığım olduğu bebeğin kanala girdiği söylenmişti .
Dün doktorum , bebeğimin suyunun azaldığını bu nedenle Doğumu başlatması gerektiğini söyledi, suni sancı ile Doğum yapmak istiyorum .
Yapanlar tecrübelerini yazabilir mi ?