Mrvgrsl herkes her şeyi söyler canım sen takılma kimseye.
Bi tane doğuran insanın başına uzman doktor kesiliyor.
Ben hiç bir söyleme aldırış etmiyorum.
Yok öyleydi yok böyleydi.Aman şöyle ağrıdan patlıcaktım da ama güçlüydüm de dişlerimi sıktım da çatır çatır doğurdum da sesimi çıkarmadım,normal doğurmak herkesin harcı değil ama ben doğurdum diye çook kişiden duydum,duyuyorum.
Sadece gülüyorum öylelerine 😂
Sonuçta herkesin bünyesi farklı.Olabilecek durumlar farklı.
Boşuna sağına soluna bakıp etkilenme.
Tıka kulaklarını,kapa gözünü sadece dua et ve kendine güven.
Ben şu an 39.haftadayım pazartesiye kadar bekliyoruz normal için.
Velet oğlum doğum pozisyonunda ama kanala girmiş değil.
Kanala girerse pazartesiye kadar doktor 3-4gün bekleriz normal gelir dedi.
Ama yok halâ aynıysa mecburuz sezaryenle alıcaz tam 40oluyosun dedi.
Yani demem o ki her an her şey olabiliyor.
Herkesin her durumu farklı.
Hiç korkma.
Korkulacak bir şey yok.
Kendini de gönlünüde ferah tut 😇🥰