Kızlar 12 haftalık oldum hala iştahsızlık var folic asit bırakmamı istedi doktor vitamin VS henüz vermedi bir gün boyunca yarım ekmek ve sabahları yumurta VS yiyemiyorum 2 öğün ile geçiriyorum günü ne yapabilirim iştahım hiç yok gelişim için endişeleniyorum