Selam kızlar🌸 31+1 haftalık hamileyim.Hamileliğimde başlayan yakamı bırakmayan enfeksiyonla uğraşıyorum 2 kez fitil ve suya atılan ilaçlardan kullandım kısa bir süre sonra tekrarlıyor. Bugün tekrar sağlık ocağında idrarda enfeksiyon çıktı😔 Oldukça da dikkat ediyorum pamuklu çamaşır,ütüleme,her duşta sirkeli suyla yıkıyorum, ilişki yok. Sadece yeterli su tüketemiyorum sanırım. Bu arada idrar kültürümde temiz çıkıyor. Doktor erken Doğumu tetikleyebilir dedi moralim bozuldu biraz. Söylediklerim dışında önerebileceğiniz yaptığınız birşey var mı? Kendi doktoruma randevum Pazartesi ve tekrar sorucam 🙄