Benim doktorum ebru hanım cuma günü randevum var detaylı ultrason için ama emin olun hiç pişman olmazsınız çok iyi ve işinde çok başarılı bir doktor ben bahçeci merkezde tüpbebekle hamile kaldım beni oradaki doktorlar ebru hanıma yönlendirdi çok başarılı diye doğumumda kendisinde olucak Allah nasip ederse 🙏