Sevim97 denizoktay sormayın ya inanın çok tedirginim nts hakkında da bişey bilmiyorım sizin bi bilginiz var mı nts haftada bi kere mi giriliyo yoksa hergün mü
denizoktay Sevim97 benim kontrolüm haftalık her hafta gidiyorum karnınıza ultrason gibi bişey takıp ölçüm yapıyorlar sadece 15 20 dk falan yatıyorsunuz endişe edilecek hiçbişey yok onda kalp EKG si gibi bir kağıt çıkıyor onu da doktorunuz alıyor
Nalanktl Sevim97 en son 32 de gittim , 2 hafta sonra gel dedi doktorum şimdi yarın 34 haftalık gideceğim artık sıklaştırır mı bilmiyorum. Benimki kesin sezaryen olacak 39 da ama daha bana da gün vermedi. Verir merak etme gidişata göre bakacaktır
Sevim97 Nalanktl sizinki alsında sıklaştırmış ben en son gittiğimde 33 haftalıktım 1 ay sonraya verdi 37 haftalıkken gidicem bide
Sevim97 denizoktay anladım haftada bi kere yani banada 2 hafta sonra başla bayramda da gir kontorlle geldiğinde ilk seni ntsye alalım dedi
Nalanktl Sevim97 benim gebeliğin başından beri 15 günde birdi canım. Hiç bir ay sonraya gün vermedi. Çünkü şeker takibim vardı hep