Sahreyldrm Kızlar meraba 😊 Aranızda kan sulandırıcı iğne ve asprin kullanıp normal doğum yapan var mı ? Yani illaki sezeryan mi olmak gerek doktorunuzla konuştunuz mu hiç bu konuda?
Calimeros Sahreyldrm doğum şekliyle kan sulandırıcının bir ilgisi olduğunu sanmıyorum arkadaşım kan sulandırıcı ilaç kullandı normal doğum yaptı bende kan sulandırıcı kullanıyorum ama sezwryan olucam muhtemelen dopum şeklini fiziksel faktörler belirliyor
Berfe Ben kullanıyorum canım coraspin kullandım başlarda şimdi clexane kullanıyorum 39. Haftadayım normal Doğum bekliyoruz hiçbir engeli yok
Sahreyldrm Berfe ben ikisini birden kullanıyorum da kimi duyduysam böyle kullanan hep sezeryan olmuşlar merak ettim o yüzden ilki normal dogumdu kullanmiyordum bunda kullanmaya başladım
Sahreyldrm Calimeros ne güzel kuzum çok sevindim darısı bizlere olsun inşallah her duyduğum sezeryan olunca merak ettim korkuyorum biraz sezeryandan da 😐 yine de hangisi hayırlıysa o olsun
Berfe Sahreyldrm sezeryanda kanama daha fazla sulandığı için dahada arttırır diye düşünüyorum normal Doğumun kanaması daha az çok etkilemez doktoruna danış tabi benim doktorum engel olmadığını söyledi
Calimeros Sahreyldrm rabbim hayırla sağlıcakla kucağımıza kavuştursun inşallah kuzucukları korkmayın nasipte ne varsa o olur :)
Sahreyldrm Calimeros haklısın canım hakkımızda en hayırlısı neyse o olsun sağlıklı olsunlar da hepsi geçer Allah'ın izniyle 😊 teşekkür ederim