Kızlarr 4.5 ay önce doğum yaptım bikaç tavsiyem olucak sizlere .
- öncelikle bez stoğu yapmayın her bebeğe her bez yaramıyor ve çok çabuk büyüyorlar elinizdekalmasın onun yerne ıslak mendil stoğu yapın
- küçük sepet beşik ve oda takımı almıştım sepet beşikte fazla yatmadı zaten şuan sığmıyor boşa almışım keşke park yatak alsaymışım odasındaki beşiğide aldığıma pişmanım açıkcası şimdi montessori yatak yaptırıcam .
- hava nemlendirici alın mutlaka kuru havayı engelliyor benim en çok kullandığım şey
- küçük elektrikli salıncak ve oyun halısı aldım salıncağı 1 aylıktan beri kullanıyor oyun halısınıda 2 aydan beri o oyalanırken bende iş yapıyorum
- çok fazla kıyafet almyın hızlı büyüyolar yarısı elimde kaldı☺️
- bebeğiniz eğer kolik bi bebek değilse sallamaya alıştırmayın bırakmak çok zor oluyor uykuyla alakalı şimdiden bi araştırma yapın
- 15 gün bebekle balayı 15 günden sonra gaz sancıları başlıyor ve uykusuzluk huzursuzluk bunlarla alakalı araştırma yapın
- lohusalık dönemednde herkes çok knuşur kimsenin dediğine kulak asmadan bebeğinizle ilgilenin ve 40 gün kendinizi eve kapatmadan bebişinizle dışarı çıkın hem o alışsın hemde siz temiz hava alın
- ateş ölçeriniz bulunsun alından ölçeni alıcaksanızda mutlaka eski tip koltuk altı da alın çnkü alın herzmn doğru sonuç vermiyor
- alt açma şu molfixin falan marketlerde satılanlarından alın en çok kullandıklarımdan bitanesi kullan at baya iş görüyor
aklıma gelenler bunlar geldikçe eklerim yine hepinize hayırlı doğumlar diliyorum sağlıkla kavuşun bebeklerinize inşallah 🙏🏻