Sevaldemir Kızlar özellikle ayakta ve yürürken vajinam da sızı gibi ağrı hissediyorum bebeğin vermiş olduğu baskı da olabilir normal mi acaba? İlk hamileliğimin üstünden 7 yıl geçti unutmuşum 🙄
Aygl Sevaldemir ayakta durdugumda sanki aniden bisey cikcakmis gibi his oluyo mu sizdede bazen cikcakmis gbi aniden bisey batiyo tutuyorum 😂
Aysebkr1258 Sevaldemir aynı haftalarda benimde çok oldu gece dönerken falan ağrıyı çok hissediyordum şimdi 35 haftalık olduk yavaş yavaş azaldı ağrılar ama tabimi tamamen geçmedi bu 30 lu haftalardan sonra illa ki ağrılar oluyor
zeynokrktk Sevaldemir Benimde ilk hamileliğim 31+5 deyim bendede öyle bi şey var anlamadım gitti baskı yapıo heralde
mrsdoruk Sevaldemir bebek baskı yaptığı için oluyormuş canım doktoruma sorduğumda böyle söylemişti o baskıdan tuvaletim geliyor sürekli
Aygl Sevaldemir bu arada sordum türkan hanima vajinadaki batma hissini sanki cikcak bi bakin cikiyo mu dedim 😂 kafasi asagidaymis onun baskısıymış oyle kolay cikmaz sandigin gibi merak etme dedi 😂