turkanshn44 30+1 günlük gebeyimm ama bebeğimin hareketlerini az hissetmeye başladım neden acaba ?birde genelde karnimin alt tarafında hissediyorum böyle bisey yaşayan var mı?
Kader5516 turkanshn44 bende 30+2 yim canım hareketleri aynı bir problem yok tatlı yediğinde sol tarafına yatıp denedinmi önemli ölçüde azalma varsa bir doktorunla görüş istersen
elfemrhbbs turkanshn44 bende 30+4 hep asagıda hissediyorum en cok sol tarafımda bide oraya yatınca rahatsız oluyo herslde hemen hareket halinde tekmeliyor 😁
Depresif_polyanna turkanshn44 hareket alanı kısıtlanıyor o yuzden. Ben sırt üstü uzandigimda hissediyorum ama her daim değil.
turkanshn44 Kader5516 sol tarafıma uzandığım zaman bazen hissediyorum ama eskisi kadar hareketli değil bu beni tedirgin ediyor
turkanshn44 Semisko bende aynen canım elimi karnına koyduğum zaman ağırlık olduğunu falan hissediyorum ama
Semisko turkanshn44 hatta kendi kendime tedirgin oluyorum uzanıp elimi ordan oraya gezdiriyorum hafif hafif baskı veriyorum hareket etsin diye zorla bi tane hareket veriyor bitti
Dorukksenay Semisko aynen bende aynı durumdayım 29 haftalığım ve tedirgin oluyorum eşime diyorum hareket etmiyor sonra küçük bir hareket ediyor nasıl rahatlıyorum anlatamam
RveM Son dönemlerde artık daha uzun saatler uyuyorlar, günde nerdeyse 18-20 saat uyuyorlar. O yüzden daha az hareket ediyor gibi hissediliyor. Birkaç gün önce uygulamada da aynı bilgi veriliyordu.
Pnrarvn turkanshn44 hareketlerinde azalma daralma olduğu için normal diyo çoğu doktor 29 dayım ben genelde aşağı ve sert bir şekilde dönüşler şeklinde artık o pıtpıt vurmalar bitti 🤣 dürtüklüyot resmen 🤣
Semisko turkanshn44 biraz önce hareketlenir belki diye tatlı bişeyler yiyeyim dedim suyu nefes boruma kaçtı çok fena öksürdüm baya ölecem sandım. Arka arkaya öksürdüm 10 15 kez falan. Neyse geçti biraz sakinleştim uzandım bebek öyle bi hareketlendi ki anlatamam arka arkaya nasıl vuruyor dışarıdan bile belli oluyor. Korktu bence . Öksürükten göbeğine dikkat ettin mi hiç yanlardan acayip sıkışıyor.