Kızlar bugün kontrole gittim keseyi gördüm herşey güzel görünüyor dedi doktorum herhangi bir düşük riskinden de bahsetmedi fakat haftaya uçak yolculuğum var iki saatlik biraz lafı geveledi çok önermiyoruz iki saatten fazla yolculuğu havaalanına gideceğin süreleride düşün senin sorumluluğunda dedi moralim bozuldu ailemin yanına gitmek istiyorum bayramda uzun bir süre de fırsat olmayacak gibi çok canım sıkıldı başka bir doktora mı danışayım sizde böyle bir durum yaşayan var mı ?