Misirekmegi ben değil de arkadaşım kabızlık yaşıyodu. Şimdi her akşam bi bardak suya 2 kuru kayısı atıyo, sabah kayısıları yiyip suyunu içiyomuş aç karnına. Baya iyi geldiğini söylüyor. Bi de düzenli kefir tüketmenin çok işe yaradığını duydum, hem de bebeğe çok faydalı