Bizde beşiğimizi oradan aldık :) geçen ay Alaçatıya tatile gitmişken bakalım dedik yerlerine gidip baktım beğendiğim model sanırım almedaydı alıp gelecektik ama beyaz rengi boyaya girecekti ödemesini yaptık kargoya verdiler PTT kargo olması biraz sorunlu ama şükür eşim şubeden teslim aldı. Kendimiz kurduk, dediğiniz gibi kurumum olay ve içinde ötüşü vs. Herşeyi var. Kaliteli de bir beşik 2 kademeli sallananiliıor ve 2 yaşa kadar kullanılabiliyormuş biz de memnun kaldık şuanlık tavsiye ederim :)