Bilgeeferhat Kuzeyinnannesiiiii 2 hafta önce 35. Haftamda başladı sancılarım 37+4 olduk hala var ama gelen giden yok 2 cm açılmam var
Bilgeeferhat Kuzeyinnannesiiiii bakalım bizim ki Pazartesiye kadar gelmezse sonraki cuma ya da cumartesi suniyle başlatçsk doktor doğumu😊
Sevdacnplt Bende 34+5 günlüğüm adet sancısı gibi bi sancı var karnımda yalancı sancı mı oluyor acaba 🧐
Kuzeyinnannesiiiii Sevdacnplt ben bugün gittim normal doğum sancisi olsa ara ara ve çok sık şiddetli bir şekilde olur demişti