Sewo Pazartesi 37 haftalık oluyor arkadaşın ki doğması için hiçbi sakınca yokki kilosu ve sağlıgı iyiyse bebişin. Ben 35 haftalıkken doktorum doğsada korkma artık endişe etme kilosu sağlığı yerinde doğum pozisyonu da almış dedi hatırladığım kadarıyla 34haftadan sonra yada 35 hftdan, normal kabul edilebiliyor iğneye gerek kalmıyor