Pnrarvn Hiratrkd eşim 30 yıl önce makat geliş sezeryan hiçbir sıkıntısı yok birde o imkanlarla 42 haftaya kadar beklemişler döner diye ama dönmemiş 🙈
Ysmnkrcy Hiratrkd benim en baştan beri makat geliştiydi 38 haftaya kadar dönmedi hiç doktor da riske atamam dedi sezeryan oldum ama şimdiki aklım olsa 40a kadr beklerdim son anda dönen bile oluyormuş ama doktorlar pek beklemiyorlar
Mskywalker Zaten zorunlu sezaryenlerin çoğunu bebeğin gelişi ters olduğu için yapmıyorlar mı? Herhangi bir sıkıntı olacağını sanmıyorun.
Hiratrkd Mskywalker ınternette okudum makat gelısı olmasının nedenlerınden bırı de bebekte bazı skıntılar oldugundan falan yazıyodu ben de korktum açıkcası o yuzden bı sorıyım dedım
Ysmnkrcy Hiratrkd o sıkıntı bebekle alakalı değil rahimle alakaliymis mesele ben ikinci gebeligim de öğrendim rahmim kalp seklindeyms o yüzden dönememiş bebek
Hiratrkd Ysmnkrcy hadı ya benım bu ıkıncı dogumum ılk dogumum normaldı bı sekıl bozuklugu olsaydı onda da sezaryen gerekırdı heralde
Hiratrkd Ysmnkrcy hoş şoyle bsey var ılk dogumumda cok ıyı gectı denmez cok skntılıydı en son sezaryene alcaklardı ama cok skur dogdu
sydtns Haftadan beri makat geliş 28 olduk dönmedi sona kadar döner diyorlar ama bakalıö çokta önemli değil sağlığına sıkıntı oluşturmasında
Hiratrkd sydtns oyle tabıkı canm saglıklı sıhhatlı dogsunlar ha normal ha sezaryen yapcak bsey yok artık 😊