Pnarozbulut yürüdükçe yirtiliyo hissi oluyodu vajinada Birde bel agrım tabi akıntımda yoğun oluyor du dün gece bel agrım cok oldu bebeğinde cok sertti neyse 2 saat sonra geçti sabah kalktım gene aynıydı sanki adet olcakmis gibi bel ağrısı ayaklarima vuruyodu sonra baya akıntıyla ufak kahve birsey geldi tabi ben nisan diye düşünmedim bugün çatı kontrolüne çağırdı doktorum o sırada kan gelince doktorum nisanın gelmiş dedi devam eder bi süre az az korkma dedi .