Sedaveminikadam Kızlar bebeğim 17 haftalık gecen hafta cinsiyetini öğrendik.paşama isim bulamıyoruz.önerileriniz var mı?fikir verebilir misiniz?😊
Minedy Rabiakoc Batın ismi Allah'ın isimlerinden olduğu için tek başına konulmaz başına abdül gelmesi lazım, ki beğendiğiniz isim içinde bu uygun görünmüyor. Bence Yiğit Bera daha güzel