denizannee Bebek arabası, Bebek bakım çantası, bikac parca kıyafet ve 1 paket bez harici henüz hiçbirşey almadım. Anne yanı beşiği, süt sağma makinesi, puset ve bikac eksiğimizi teyzemiz veriyor. Bunların dışında neler aldınız, neler alacaksınız? Tavsiyeleşelim 🌼
titebouille denizannee 25 haftalıkları kabul ediyormusunuz..😊 Bizdede bez ıslak mendil dışında bişey kalmadı şükür.. Kıyafetleri yenidoğan ve çok az 3-6 aylık aldım hediye çok gelir diye..🙂
Kbryldrmr denizannee biz daha ne bez ne kıyafet hiç bişey almadık 26+3 üz. Teyzemizin hamak beşikle puset verdi halamız bı kaç kıyafet verdi onun dışında ne benim ne oğluşumun hiç bir hazırlığı yok 😂
Mom72626 denizannee Biz de tamamladık bebek arabası anne yanı beşiği kıyafetleri banyo takımı süt sağma makinası kirli sepeti ana kucağı 4moms . Odasınında siparişini verdik montesori yapılıyor. Ağırlaşmasan tamamlamak daha iyi insanın içide rahat ediyor 🙏🏻🥰🧿
denizannee prensesgeliyooo ümraniyede bi mağazadan sunny baby baston araba aldım ben. Çok sordum soruşturdum travel mı baston mu diye herkes kullanım ve taşıma rahatlığından dolayı baston almamı söyledi. [url=https://hizliresim.com/7BEkEr][img]https://i.hizliresim.com/7BEkEr.jpg[/img][/url] bu işte 😊
Kbryldrmr denizannee evet herkes baston beşiği tavsiye ediyo bende ondan almayı düşünüyorum hem ilerde kullanım için uygun hem katlandığında falan az yer kaplıyo
denizannee Kbryldrmr aslında bende şöyle bi 8.ayı görmek istedim ama sonra düşününce bi anda abanırsak zorlanırız dedim hazır şuan bende çalışabiliyorken ufak ufak başladık. Sağlıcakla gelsinler 🤗
titebouille denizannee 😊 Beşik, gardrop, bebek arabası, babynest, kıyafetlerini, banyo küveti, bakım ürünlerini, yedek çarşaflar, alez, emzik, biberon, bakım seti(tırnakmakası, tarak...), deterjan..falan.. bez ıslak mendil kaldı işte..😄
Kbryldrmr denizannee bayramdan sonra inşallah bizde başlarız ağustosa girmeden herşeyimi hazır olması lazım rabbim hepimize hayırlı doğumlar versin inşallah 😄
titebouille denizannee inşallah araştırıp aldık hep indirimleri takip edip son ana bırakmak istemedim😊
Minejjan denizannee park yatak, bı kaç kat giysi ( ablamın çocuğundan kalma) küvet , 3 kutu bebek bezi dışında hiçbir şeyi yok. Küçük şehirde yaşıyorum burda alışveriş yalabilecegim burger yok maalesef 🤔 26+3 olduk bayramdan sonra halletmeyi düşünüyorum bütün eksiklerini ❤️
denizannee Minejjan hadi bakalım hayırlı bi şekilde halledin inşallah. Hangi park yatağı aldınız acaba?