ecemmp- Ben tam 1 sene çocuğum olsun diye yapmadığım şey kalmadı ayakları havaya dikmekten tutun, tüp bebek doktorlarına kadar ve her ayda resmen hamilelik belirtileri yaşadım. Ta ki ne zaman amaan ya olmuyor işte benim çocuğum deyip keyfime bakma kararı almıştım ki ve asla hamilelik belirtileri hissetmediğim hatta aynı adet olacakmışım gibi hissedip pedle dolaştığım bir gün hamile olduğumu öğrendim ☺️ rabbim tez vakitte isteyen herkese nasip olsun 🙏 Tek söyleyeceğim şey kafanıza takmayın muhakkak meşgul olacağınız bir şey bulun ☺️