24fatma 36 haftalik hamileyim göbek deligi etrafim uyuşuk sanki iğne batsa hissetmicek gibiyim böyle olan var mi normal mi ?
Minik_Hanim 24fatma ya bende benzeri var :(( 28. Haftadayim göbek deligimin etrafı hem çok belirsiz morardı gibi hem de göbek deligimden yukarısı uyuşuk çok rahatsız edici bişey :/
Tugcehar87 24fatma normal miş bende de vardı doktor göbek deliği etrafında kaslı doku olmadığı için gerilir ve acırmış normal miş
24fatma Nata97 evet benimde yanlarım yeni çatladi ama gobek deligimin cevresi igne batirsan hissetmicek şekilde gerildigi icin galiba