Bence de korkulacak birşey yok bende hastanede bir gün yattım ertesi gün hastaneden yürüyerek çıktım. Hiç ağrı hissetmiyorsun diyemem elbette ağrıyacak ama günler yada haftalar süren bir durum değil ve katlanılmayacak bir ağrı da değil. Lütfen kötü düşünmeyin ve sizi korkutmalarına izin vermeyin. Sağ salim kucağınıza alın inşallah😊