Emsalhumeyra valla canım benimde iki gün önce sol kaşığım ağrıyordu herkese sordum doktora dahi bi an korktum sadece kasık ağrısı ise sorun yok yerleşiyor bebek ama lekelenme karın ağrısı varsa doktora git kendini yorma ayağını yukarda tut bende sadece kasık ağrısı vardı aman dedim olacaksa her türlü olur o yüzden çık kafama takıp paranoyak laşmadım eşimle avm ye gittim bi tur attık geldik bu agrılar olacakmış bebek büyüyormuş canım bu alayı iki gün önce yaşadım kafama çok takıldı bi ton kişilere sordum valla hepsi hamile ya doktor ya hemşire umarım yararlı olur