Gazell Seniha hanıma ben gittim 2 kere hiç memnun kalmadım bazı sorunlardan dolayı hamile kalmadım tedavi için gittim normal yolla hayatta hamile kalamazsın aşılamaylada çok zor direk tüp yapçaz dedi doktoru değiştirdim 3 ay ilaç tedavisi oldum sonra aşılama denedik olmadı aşılamadan 3 ay sonra kendiliğinden hamile kaldım şu 27. Haftadayız