yagmurtpl Hanımlar merhaba, 40 hafta dolunca suni sancı alıp normal doğum mu yaptınız, yoksa sezeryan mı oldunuz? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum 🙏
hunilimom yagmurtpl bildiğim kadarıyla doktorumun da bana dediği önce suni sanci veriliyor ondan sonra sezeryan oluyor canım ama 40 i doldurup kendi isteğinle direk sezeryana da alıyorlar doktorum bana 41 e kadar bekliycez suni verip bakarız yoksa sezeryan dedi
Sabia yagmurtpl ben hep normal doğum istemiştim. Doktorum çatı muayenesi yapmıştı ve dar olduğunu söyledi önce çok korktum istemedim ama mecbur oldum. Ameliyatım çok güzel geçti ama süt konusundan çok şanssızımki sütüm hiç gelmedi genelde sezaryen ilk doğumlarda bu şekilde oluyormuş. Ama rahatlığıyla sezeryan gerçekten çok rahat
yagmurtpl hunilimom çok teşekkür ederim canım cok kararsızım her kafadan bir ses çıkıyor, coktan doğar kızçem diyordum yerini çok beğendi sanırım minik kuşum 😍 hepinize hayırlı doğumlar olur inşallah 🙏🙏🙏
yagmurtpl Ftmskrya yaa ne güzel, Sancınız var mıydı, yoksa sıfırdan mı aldınız suniyi? Keske sancım gelse suni alsam ama sancısızken suni almak fikri de gıcık 🙄
Btl42 Ftmskrya hayırlı olsun cnm suni nasıl ben 40 haftalığım 2 cm açılmam var pazartesi tekrar gitçem sancım olmassa suni verecek hemen açılma oluyo mu kaç saat snra doğum oldu
Ftmskrya yagmurtpl sancim cok az çıkıyordu abartilacak kadar bi agri değildi 3 saat suni aldim zaten hemen doguma aldilar acilmam hizli ilerledi suniyle
Elwing6 Sabia ben normal dogumdan asiri korkuyorum sanki basaramazmisim gibi geliyo aksine normal dogurmaktan korkuyorum
yagmurtpl Sabia benim her şey yolunda fakat günüm doluyor acıkcası cok da beklemek istemiyorum, sezeryan eskisi gibi değilmiş, coğu kişi rahat olduğunu söylüyor, bakalım sezeryan olursam inşallah ben de rahat ederim, teşekkür ederim cevabınız İcin 🙏❤️
yagmurtpl Elwing6 bence iki doğum seklinin de zorlukları var, hakkımızda hayırlısı olsun hepimizin 🙏❤️
Ftmskrya gayecee hurma yiyordum yürüyüş yapıyordum ama doğum yaptığım gün acilmam baslamis ondan once hic yoktu
Ftmskrya bilnazo68o bende oyle basladim faydasi oldugunu dusunmuyorum hic acilmam yokken dogum yaptim
Ftmskrya Btl42 benim once 4 cm di 3 saat suni aldim 10 cm oldu canim hizli ilerledi acilmam hemen dogurdum