Mehlikan1 Merhaba güzel anneler türk kahvesinden vazgeçemıyorum gunde 2 tane ıcıyorum her defasında heyecandan doktora sormayı unutuyorum içmemde sakınca varmı ama kendımı tutamıyorum doktoruna soran ve Bilgi verebilecek birisi varmı
Yaser27 Mehlikan1 Bende vazgeçemiyordum ama başlarda iki günde bi içiyordum şuan neredeyse hiç içmiyorum
zcolak Mehlikan1 canım ben ufak bir araştırma yapmıştım bununla ilgili. Hamilelerde kadrin alımının Günlük 200 mg ve altında olması gerekiyor yazıyordu. 1 fincan Türk kahvesi 50 mg mış. Ben günde iki tane içiyorum.
Narmin12345 Mehlikan1 ben sordum günde bi tane içe bilirsin dedi... İki bardak çay... Dıger hepsi su...
Melikeeee03 Mehlikan1 canım kahve tüketen gebelerin bebekleri daha zayıf oluyormuş, bir de bebekte hiperaktiviteye neden oluyormuş tv de bir doktor söylemişti. Haftada 1 içilebilir demişti
Pnrarvn Bir tane demiştir bana türk kahvesi ama nescafe gibi granül toz olup eriyen kahveler kesinlikle yasak dedi. Normal hayattada o kahveleri tüketme dedi. Çayıda kansızlıktan dolayı çok az ce açık iç dedi
Mysteryyy Mehlikan1 işlenmiş kahve olarak degil de turk kahvesi gunde bir sekersiz faydalı bile dedi doktorum. Kahve icenlerin bebeği zayıf falan diye de bir sey yok sanirsam cunku yakin arkadaşım her gun icerdi ve cay da tuketirdi 4230 dogdu bebegi😊
Zeynka Mehlikan1 Türk kahvesini günde bir tane, çayı da açık iki bardak içebilirsin demişti doktor ve gebelik okulundaki hemşire. Siz bu sefer gittiğinizde unutmayın sorun, ben de sormayı unuttuğum için telefonda hatırlatıcıya ekliyordum soracaklarımı😅
Cansumus Mehlikan1 zararlı üç aylık süreçte kafein olmaz canım meyveli soda da olmaz maden suyu şade olur benim doktorum dedi
Nurcan6148 Mehlikan1 Ben gözümü kahve ile açan biriyim.kahvaltiyi bile kahveyle yaparim.Çay içmem günde 4-5 fincan kahve😀Doktorum kesinlikle yasakladi bana.Birtanedemi icemem dedim.İcmeyeceksin dedi.İlk hamileligimde gunde 2 tane iciyordum ama simdi icmiyorum🙄
mrsdoruk Mehlikan1 kafein ve benzeri ürünleri günde 1 bardaktan fazla tüketmezseniz iyi olur. Doktorum gebeliğin başında böyle söylemişti. Bende kahve bağımlısıyım ama günde 1 tane içiyorum. En çok hangi saatte keyif veriyorsa o saatte için 🌼
etugce Mehlikan1 günlük kafein miktarını mümkün olduğunca 200 mg altında tutmak gerekiyor, türk kahvesi küçük finca 50mg ama çikolata ve dondurmada vs de de var kafein onlara da dikkat ederseniz hiç bir sorun olmaz :)
Busimss Mehlikan1 günde 1 tane sade olmak şartıyla izin veriliyor diye biliyorum kuzum hatta Türk kahvesinin bebek beyin gelişiminde de faydası varmış ama dediğim gibi abartmadan içilmesi gerekiyor ve günde 1 ideal bence
ddamserc canim ben bu konuyu cok arastirdim kahve olmazsa olmaz :)) günde iki fincan türk kahvesi iciorum ama onun yaninda gün icinde cay veya kafein iceren baska hicbi ürün tüketmiorum