Cuma gunu son gunum sezeryana alincam 2 haftadir 1 cm acilmam vardi bugun baktilar 2 olmus. Ebe suni denememi belirtti en fazla 3 4 saat veririz baktin ki olmuyor sezeryana geçersin dedi. Sizce ne yapmalıyım nasil bi agri bu ölecek kadar kotumu oluyosun. Ben uzun yapili biriyim ve rahimim genismis ve adetim hep agrili gecer az cok agriyi biliyorum yani onun kac kati bsey lutfen yorum yapinn