Kural ilk kızım da bi tane çatlağım olmadı. Bunda da olmamıştı 35 e kadar, sonra kilosu çok olunca karnım çok büyüdü. Kasık bölgem de hafif çatlamış 🤦♀️ Normal de hiç çatlamayan ben bile çatladım. Sağlıklı olsunlarda yapacak bişey yok 🤗 varsın göbeği açık giymeleyim 😁 bikini giymeyelim 😁🙈