Hayal_Demir Kizlar 34+1 haftaligim. Sezaryen kesigim hic acimiyor diyordum ama basladi maalesef. Hapsururken, yatakta dönerken vs acayip acıyor. Uzerinden 5 sene gectigi halde böyle. Var mi benim gibi olan?
Mom_O Hayal_Demir ben 13 ay arayla hamile kaldim.Suan 10+6 ama ara ara bi sizlama oluyo gibi.Simdi kontrolden geldim hatta.Doktorum gayet normal ileriki haftalarfa da baskiyla daha cok artabilir bile dedi.
Cankusssssss benim de 5 yıl geçti canım 31+6 yız ama öyle sızlama hissetmedim acaba çok mu gerildi karnın dr sordun mu
Hayal_Demir Mom_O oyy cok erken kalmissin. Allah saglikla nasip etsin. Benim bu haftaya kadar hic sizlamasi vs yoktu. Simdi de hareket disinda acinsizlama yok. Ama yatakta donerken, oksuruo hapsururken ya da oturdugum yerden kalktigimda filan acimaya basladi
Hayal_Demir Fatiheren_61 bebek kilosundan degil. Benim saglik sorunum ve bebegin oturuyor olmasi nedeniyle.