Aslan12 Kızlar 22+3 haftalık hamileyim az önce birden kendiliğinden burnum kanadı baya kanadı ama sonra pıhtı düştü ve yavaş yavaş durdu kendiliğinden çok korktum başına gelen varmı neden olur doktora gitmelimiyim hemen
Fatmaklc66 Aslan12 brnimde 3 haftadır kaniyo burnum gece yatarkende oluyo pıhtılanıyo içerde nefrs darlıgıma uyanıyorum hatta
Pnrarvn Aslan12 bende sızıntı şeklinde 20 haftadan beri oluyor kadın doğumcu kbbye yönlendirdi. Senin çok şiddetli olmuş bence bir kbbye görün. Ben sızıntı olunca çok önemsemedim. Birde ben klimalı ortamda çok bulundum ondan kuruyup kanıyor bnm. Geçmiş olsun
Busimss Aslan12 gebelikte burun kanamaları normal demişti bana doktorum bir doktoruna danış istersen canım
BirVeraAnnesi35 Aslan12 benimde az az burun kanamalarım oluyor doktorum olmasının normal olduğunu söylemişti ama yinede doktoruna danış tabiki
Modies Aslan12 geçmiş olsun kan basıncı arttığı için oluyor. çok yoğun ve uzun süre devam eden kanamalara kılcal damarları yakarak müdahale ediliyor.