Kızlar şuan 8+2 haftalık gebeyim bugün doktorum 12 hafta olunca ikili tarama dedi ama ben etrafımda hep kötü örnek gördüm eltilerime iki kizina da down sendromli dediler sonra iyi dediler bende Ayrıntılı usg ye girmeyi düşünüyorum sadece çocuğum ne olursa olsun benim kabulum tabiki rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin Ama sizce ne yapmalıyım ? cok kararsızım