Kızlar doğumum doktorun tahmini 10Eylülde olacak,şuan için bir aksilik yok normal de olabilir ama eğer isteğe bağlı sezaryen istersem yine aynı tarihte mi olacak acaba doğum? Yoksa daha erken bir tarih mi veriliyor süreç nasıl ilerliyor merak içindeyim bilgi verebilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim..🙏🏻