Askkokuluyavrum Estağfurullah kalp kırmadınız, bende kırmak istemediğimden endişelenmeyin demiştim zaten hanımefendiye. Burda bazen birbirimizi rahatlatmak yerine daha da endişelendirebiliyoruz, iğneleyici yorumlarla çok karşılaşıyoruz... Ben teşekkür ederim, size de sağlıklı ve mutlu doğumlar dilerim. Hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah, sevgiler :)