Serapfeza bebek rahime düşmüşse dış gebelik değildir. Mutlaka geç döllenme olmuştur. 2. Hamileliğim de malesef kalp atmadı gelişmedi bebek. Çok üzücüydü 😞 allah kimseye yaşatmasın. Sonrasında dış gebelik oldu. Sol tüpüm alındı. Tam umutlarım bitti derken 2. Bebeğime hamileyim şuanda . daha 6. Hafta. Çok büyük korkularım var ama Allah’ın izniyle yenicem. Bu da olmassa artık 39 yaşındayım . 12 yaşındaki kızıma sarılıp yoluma devam edicem