Yarimm bende 28+6da dogum yaptim ikizlerimi 27 gun önce. Su iciyorum, incir ve hurma yiyorum, dereotu tuketiyorum ve uyumaniz lazim zaten bebeginiz kuvozdedir suan sagiyosunuz buyuk ihtimal, yaninizda olmadigi icin uyuyup dinlenin buda cok etkiliyor sut artışını ve moralinizi yuksek tutun sütüm geliyor bol bol yetiyor diye düşünün 2 saatte bi muhakkak sağın elektrikli pompayla gece de uyanip sağın mutlaka🙏🏻 saglikla en yakın zamanda kavusun bebeginize🙏🏻🤲🏻