Tospikkk merhaba, ben ilk Şanmed’teki Gül Yaman’a gittim. Hastanenin yoğunluğundan çok hoşlanmasam da doktor gayet güler yüzlü, ilgili. Daha sonra KY kliniğe Kadir Yaman’a gittim. Klinik olduğu için çok daha kaliteli ve az hasta olan bir yerdi. Doktoru da beğendim. Değerlendirebilirsiniz 😊