ayssmtt ben orda doğum yapalı iki sene oldu o zaman eski binalarındalardı ama suanda sıstem sanırım aynı .. O zamankini anlataym sancı odası var yaklasık 20 yataklı sancı odasının ıcınde doğumhane var.. sancısı gelen orda doğumunu beklıyor sen herkesi görüyorsun cığlık atandan tut ağlayanına kadar 😳 yanımda suyu gelen de oldu sancı cekenlerde normal doğum yaparsan kanama vs durumuna gore bı gece yatırıyolar odalar o zaman dort kısılıktı suanda ıkı kısılıkmıs.. yanında bı kişi refakatcı kalabılıyo ama oda ücretli benm zamanımda 50 tldi sanırım.