:)) tebessüm ettim irrite etmek istemem yanlış anlama lütfen. 8. Ayım bitti son ayımın içerisndeyim malum karnımı hayal edebilirsin. Secdeye gidemiyorum yaklaşık 23-24. Haftamdan beri. Ve oturarak kılıyorum. Hiç kılmamaktan iyidir değil mi :) bana tek acı veren yönü sürekli oturduğumdan acıyan ayak bileklerim oluyor o kadar. Oturarak kılınca kafanı birazcık eğmen secde için yeterli olabiliyor lütfen araştır. 🌸🌸